Sabtu, 6 Januari 2018

Mukaddimah


Image result for assalamualaikum jawi







Alhamdulillah dan syukur saya panjatkan kepada Allah s.w.t. atas limpah kurniaanNya serta kesempatan yang diberikan kepada saya untuk berkarya di blog ini.

Saya lebih selesa menggunakan nama Syifa Wahab di alam maya ini. Panggilan nama Syifa di kalangan sahabat handai. Isteri kepada Fadzli Hartanah dan ummi kepada 3 permata cilik yang cantik dan segak.

Selain mempunyai kerja hakiki bagi membantu kewangan keluarga, saya turut menceburkan diri dalam bidang perniagaan. Perniagaan ini saya lakukan secara sambilan. Pelbagai produk yang saya telah jual. InsyaAllah di entri yang lain akan saya kongsikan apa produk yang sedang atau telah saya jual.

Semoga sebarang perkongsian di dalam blog saya ini sedikit sebanyak akan memberi manfaat kepada yang membaca.



Salam ukhwah dari








012 690 6078
syifawahab@gmail.com
Facebook : FB Syifa Wahab
Page : SW MAB / SW RONELLA
IG : Personal / MAB / RONELLA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan