Ahad, 14 Januari 2018

Detik Permulaan Bersama IMpreneur


Image result for assalamualaikum jawi






Entah macam mana boleh ter 'follow' FB Puan Nora Azmin. Sekali sekala bila buka FB, terlintaslah post dari beliau. Ada masa, baca. Siap ikuti beliau kat aplikasi Telegram.

Ada sekali tu, terbaca post beliau. Dalam post tu, beliau ada tanya nak tahu ke apa bisnes yang dia sedang buat. Kita ni kalau bab bisnes, mulalah sibuk nak tau. Apa lagi, terus la pm, berminat nak tahu. Kat situlah, saya mula diperkenalkan dengan Hayati Judin (nama glamour di FB). Panggil Yatt. Kecik molek orangnya. Muda lagi. Bubbly and friendly personality.

Bermula dari situlah, peranan si Yatt ni untuk tarik minat saya untuk mengenali IMpreneur. Mula-mula sekali saya diperkenalkan dengan Ronella Baby Balm Series yang pada masa itu, belum lagi dikeluarkan. Lepas itu, diperkenalkan pulak dengan Ronella Roll On Blend.


Bukan itu sahaja, diperkenalkan pulak dengan pelbagai jenis Ronella Essential Oil. Kalau Bahasa Melayu, essential oil dipanggil minyak patiPunyalah banyak Essential Oil yang ada. Kalau nak cerita dalam entri ni, memang panjang berjela nanti jadinya. Entri kemudian nantilah saya ceritakan. 


IMpreneur adalah nama syarikat. RONELLA adalah nama produk yang dikeluarkan oleh syarikat IMpreneur. Cerita lanjut akan dikarang dalam entri berikutnya. 

Semoga sebarang perkongsian di dalam ruangan saya ini sedikit sebanyak akan memberi manfaat kepada yang membaca.


Salam ukhwah dari




Facebook : FB Syifa Wahab
Page : SW MAB / SW RONELLA
IG : Personal / MAB / RONELLA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan